خرید زرشک دانه اناری | قیمت عمده آن در بازار

خرید زرشک دانه اناری که از جمله اقلام با کیفیت و درجه یک زرشک تولیدی شهرستان های کشور ایران بشمار می رود را می توانید از نمایندگی ها و مراکز عرضه این محصول خریداری نماید.

زرشک های پفکی تازه دارای رنگ روشن می باشد. زرشک از جمله محصولاتی است که با گذشت زمان رنگ محصول تیره تر می شود و محصولات تیره تر همانطور که گفته شد برداشت سال های قبل می باشد.

شما برای این که بتوانید این محصول را با کیفیت بالا و تازه خریداری نماید باید از نمایندگی ها و مراکز فروش که محصول را از کشاورز بهه صورت مستقیم خریداری نموده و عرضه می کنند باا قیمت مناسب خریداری نماید.

خرید زرشک دانه اناری | قیمت عمده آن در بازار

خرید زرشک دانه اناری

خرید زرشک دانه اناری زرشک دانه اناری و کشمش سبز سایه خشک خوب از جمله تولیدات درجه یک شهرستان های قاینات و زیرکوه بشمار می رود. این زرشک های با کیفیت از خشک شدن زرشک قرمز درجه یک پس از برداشت و خشک شدن بدست می آیند. این زرشک ها دارای دانه های درشت و مرغوب بدون هیچ گونه ناخالصی می باشند.

مهمترین مرحله تولید زرشک می توان به مرحله خشک کردن زرشک تازه به منظور افزایش مدت زمان ماندگاری این محصول می باشد.

خشک کردن زرشک به منظور کم کردن حجم زرشک تازه، افزایش مدت زمان ماندگاری، بسته بندی بهتر، حمل و نقل راحت تر و تهیهه محصولی برای استفاده بهتر صورت می گیرد.

شما می توانید برای خرید زرشک دانه اناری بهه مراکز و نمایندگی عرضه کننده محصولات و همچنین سوغات سرا ها در سرتاسر کشور مراجعه نماید.

عرضه زرشک با مناسب ترین قیمت

عرضه زرشک با مناسب ترین قیمتزرشک سال ها است که به دلیل طعم و رنگ دلپذیری که دارد توانسته است به سفره های ایرانی زینت ببخشد. زرشک ها در واقع به عنوان یک مکمل در کنار برنج و زعفران قرار می گیرد و در تهیه انواع غذا های ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، ته چین و انواع خورک های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین میوه نارس زرشک برای تهیه ترشی استفاده می شود و میوه رسیده زرشک برای تهیه مربا، لواشک، آب میوه و شربت مصرف می گردد. همچنین می توان گفت از زرشک های بی دانه نیز در تهیه سوهان عسلی استفاده می شود. امروزه طبق تحقیقاتی که بر روی زرشک صورت گرفته باعث شده است از آن در تهیه نوشابه گازدار، سس ژله، آب نبات و پودر رنگی نیز استفاده شود.

صادرات خرید زرشک دانه اناری به قیمت کارخانه

صادرات خرید زرشک دانه اناری به قیمت کارخانهیکی از جمله اقلام صادراتی کشور ایران که مهم ترین محصول از لحاظ اقتصادی برای کشور و تولید کنندگان می تواند داشته باشد صادرات زرشک می باشد.

زرشک می توان گفت در واقع یکی از انواع خشکبار بشمار می رود و برای این که بتوانید زرشک خریداری شده کیفیت خود را از دست ندهد و تا مدت طولانی کیفیت اولیه خود را داشته باشد باید در جای خنک، خشک و دور از تابش نور مستقیم خورشید نگهداری شود.

نگهداری زرشک در فضا های که گرم می باشد باعث می شود دانه های زرشک به یکدیگر بچسپند و با گذشت زمان کیفیت و طعم خود را از دست بدهند.

توزیع و پخش انواع زرشک

توزیع و پخش انواع زرشکاز عصاره بدست آمده از زرشک نیز می توان در چای استفاده نمود و این عصاره به عنوان یک طعم دهنده طبیعی در انواع قرص ها و پماد ها نیز استفاده می شود. تمامی فراورده های بدست آمده از زرشک تازه می باشد و طبق تحقیقاتی که بر روی زرشک صورت گرفته می توان با تکنولوژی نانو تا یک سال زرشک را به صورت تازه نگه داشت.

رایج ترین روش استفاده از زرشک به صورت خشک است.

انواع زرشک با کیفیت را موجود در بازار را می توان به چند گروه تقسیم نمود که عبارتند از:

  • زرشک دانه اناری
  • زرشک پفکی

تولید کنند گان زرشک با توزیع و پخش درست انواع زرشک در سرتاسر کشور باعث شده است تا مشتریان  بتوانند زرشک درجه یک خود را با کیفیت بالا خریداری نمایند.

تفاوت خرید زرشک دانه اناری با زرشک پفکی

تفاوت خرید زرشک دانه اناری با زرشک پفکیهنگامی که انواع زرشک و کشمش سبز مشهد را بیان می کنیم زرشک پفکی نیز به عنوان یک نوع زرشک بیان می شود. زرشک پفکی یکی از مرغوب ترین نوع زرشک موجود در بازار است.
زرشک دانه اناری و زرشک پفکی در واقع با هم تفاوتی ندارند و هر دو زرشک های درجه یک و با کیفیت می باشند ولی می توان به این نکته اشاره داشت که تنها تفاوت آن ها در نحوه خشک کردن آن ها می باشد.

زرشک دانه اناری در اوایل فصل برداشت از شاخه ها با روش معمولا ضربه ای جدا می شود و سپس برای خشک شدن بر روی زمین پهن می شوند.

اما زرشک پفکی به دلیل این که زمان خشک کردن طولانی تری دارد زنگ و ظاهر بهتری دارد در نتیجه با قیمت بیشتری به فروش می رسد. قیمت زرشک پفکی در مقایس با قیمت زرشک دانه اناری تا ۱۰ هزار تومان هم بیشتر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما