قیمت روز زرشک اعلا | صادرات آن به خاورمیانه

خراسان جنوبی دارای محصولات کشاورزی مرغوبی از جمله زعفران ،عناب ،پسته و زرشک می باشد . این محصولات به صورت طبیعی سازگار  به این ناحیه از آب و هوای  ایران هستند . جالب اينكه زرشك و زعفران در فصل پاييز برداشت مي شوند. نبايد در معرض بارندگي و نم باران قرار گيرند. شرايطي كه در خراسان جنوبي مهيا است. آفتاب فراوان بخصوص در فصل پاييز در خراسان جنوبي برای خشك كردن و چيدن زرشك و زعفران ضروری و حیاتی و یک نعمت است. این مرکز قیمت روز زرشک اعلا و مشخصات زرشک خوب را ارائه می کند . اگر میزان تولید و آمار صادرات این محصول در گذشته را مقایسه کنیم به این نتیجه می‌رسیم که میزان صادرات زرشک در کشور بسیار پایین بوده است. 

قیمت روز زرشک اعلا | صادرات آن به خاورمیانه

قیمت روز زرشک اعلا

قیمت روز زرشک اعلاانواع زرشک در بازار دیده می شود . که خریداران باید از قیمت انواع زرشک آگاهی داشته باشند . مراقب باشند زرشک ارزان و بی کیفیت را به جای خرید زرشک دانه اناری به آنها نفروشند. زرشک انقدر با غذاهای ایرانی عجین شده است و جایگاه خود را پیدا کرده که شاید اگر از ایرانی ها بپرسیم زرشک چیست سوالی نامربوط به نظر برسد اما شاید بد نباشد بدانید که بسیاری از مردمان این کره خاکی اسمی نیز از زرشک نشنیده اند.اگر از زرشک استفاده زیادی می کنید .این مرکز قیمت روز زرشک اعلا را ارائه می دهد . با همکاری سازمان‌های توسعه تجارت، وزارت جهاد کشاورزی، جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی و بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و دولتی بسته حمایتی بسیار خوبی برای این محصول تدوین شده است.

موارد مصرف زرشک اعلا

موارد مصرف زرشک اعلازرشک خصوصیت درمانی و غذایی دارد. در اینجا موارد مصرف زرشک اعلا را بیان می کنیم . از برگ برخی گونه های زرشک نیز به عنوان دمنوش یا سبزی استفاده می شود.  از میان گونه ها، زرشک داروینی  (Darwin) به اندازه کافی شیرین است که بتوان آن را به عنوان میوه  استفاده نمود. زرشک قرمز ایرانی غالبا به عنوان میوه خشک و به عنوان طعم دهنده و تزیین کننده برنج استفاده می شود.

بزرگترین بازار زرشک در کشور

بزرگترین بازار زرشک در کشوربزرگترین بازار زرشک در کشور متعلق به مشهد می باشد . زرشک مشهد در بازار بیرجند و قائنات به قیمت مناسبی عرضه می شود زیرا از این محصول در کشور به میزان زیادی استفاده می شود و طرفدار و مصرف کننده زیاد دارد.

برای خرید زرشک مشهد می توانید به بازار بیرجند و قائنات مراجعه کنید که به صورت عمده فعالیت می کند.
زرشک محصولی باخاصیت درمانی بالا می باشد که به صورت آب زرشک و زرشک خشک شده استفاده می شود و می توان آن را در انواع مختلف زرشک ارگانیک کوهی و زرشک دانه اناری و زرشک پفکی از بازار خریداری کرد.

عرضه زرشک اعلا با مناسب ترین قیمت

عرضه زرشک اعلا با مناسب ترین قیمتاز محصولات درجه یک و اعلا زرشک زرشک پفکی است . تجارت زرشک پفکی  برای ایران درآمدزایی بالایی دارد . در این مرکز عرضه زرشک اعلا با مناسب ترین قیمت ارائه می شود . گفتنی است باتوجه به امکانات جغرافیایی کشور در  تولید زرشک و امکان گسترش زمین‌های کشت این محصول در مناطق گرمسیری، می‌توان در تولید و صادرات این محصول حرف اول و بازار جهانی این محصول را در دست گرفت.

صادرات زرشک به قیمت کارخانه

صادرات زرشک به قیمت کارخانهفتنی است زرشک تازه به 30 کشور جهان از جمله اتریش، استرالیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، بلژیک، شیلی، کانادا، نیوزیلند و هلند صادر شده و در این بین آلمان بزرگترین خریدار زرشک از ایران بوده است.صادرات زرشک به قیمت کارخانه صورت می گیرد . یش از 248 تن زرشک تازه به کشورهای مختلف جهان صادر شده است.لازم به ذکر است صادرات این حجم زرشک تازه ، یک میلیون و 580 هزار و 24 دلار، ارز وارد کشور کرده است.

همچنین ارزش ریالی این میزان صادرات به کشورهای مختلف جهان، بیش از 49 میلیارد ریال در آمار گمرک به ثبت رسیده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما