قیمت زرشک اعلا قائنات | قیمت زرشک بیرجند و قاینات در تهران سال ۹۸

زرشک از گیاهان پرطرفدار سفره های ایرانی است. رنگ زیبا و خاصیت شگفت انگیز آن باعث شده تا همیشه مصرف کنندگان آن ثابت و مشتاق بمانند. طبق بررسی های انجام شده زمین شناسی، قدمت و دیرینگی رویش
زرشک در ایران به دوره ائوسن باز می گردد. ( دوره ائوسن ۵۶-۳۳٫۹ میلیون سال
پیش). بنابراین زرشک به صورت وحشی و خودرو قابلیت رویش در این آب و هوا را
داشته است. بدین رو خواص زرشک از گذشته های دور مورد توجه خاص پارسیان بوده
است.
در ایران بیرجند و قائنات از مراکز عمده و مهم تولید زرشک محسوب می شوند.


با تمام شدن تابستان و شروع فصل خزان، میوه زرشک شروع به
تغییر رنگ از صورتی به قرمز میکند. با رسیده شدن کامل میوه زرشک، فصل
برداشت زرشک ( اواسط مهرماه) آغاز میشود و معمولا تا ابتدای آذر به پایان
میرسد. فروش زرشک خراسان جنوبی به سایر نقاط کشور در فصل برداشت آن رونق
پیدا میکند. از زرشک تازه برای تولید مربای زرشک و کنسانتره زرشک استفاده
میشود.


قیمت زرشک اعلا قائنات برای خریداران این محصول در درجه اول اهمیت قرار گرفته است. عوامل متعددی در تولید و ارائه زرشک دخیل هستند که همگی روی قیمت آن موثر واقع می شوند. باتوجه به نوسانات شدید بازار، این محصول نیز تحت تاثیر قرار گرفته است تا جایی که قیمت زرشک بیرجند و قاینات در تهران سال 98 دغدغه  علاقمندان به این محصول کوچک ترش و زیباست.

قیمت زرشک اعلا قائنات | قیمت زرشک بیرجند و قاینات در تهران سال ۹۸

قیمت خرید زرشک خشک

خشک کردن میوه در کشور ما سابقه ای دیرینه دارد ( چهار
هزار سال قبل از میلاد). خشکبار به دلیل ارزش غذایی آن جایگاهی خاص در رژیم
غذایی ما پیدا کرده است. مصرف میوه های خشکی نظیر برگه هلو و زردآلو، توت
خشک و… از گذشته های دور بسیار معمول بوده و هست.


زرشک و کشمش پلویی آفتابی ملایر محصولی هستند که پس از برداشت باید جهت استفاده طولانی مدت، خشک شود. این کار به دو صورت سنتی و صنعتی یا نیمه صنعتی انجام می گیرد. در روش سنتی که هنوز هم کاربرد بیشتری دارد عملیات خشکاندن به دو صورت قرار دادن در برابر آفتاب و یا خشک کردن در سایه انجام می شود. قیمت زرشک خشک شده به شدت تحت تاثیر این دو روش می باشد. در روش کمک گرفتن از آفتاب، خشکاندن سریعتر و زرشک حاصل از آن به زرشک دانه اناری معروف است. اما در روش خشک کردن در سایه که زمان بیشتری را می طلبد، محصول به رزشک پفکی تبدیل می شود که مرغوبتر است و قیمت بالاتری هم دارد.

 

 

قیمت زرشک اعلا قائنات

قیمت زرشک اعلا قائنات زرشک یکی از محصولات صادراتی کشور ایران است و قیمت آن تحت تاثیر عوامل متعددی است. نوع زرشک، نوع بسته بندی، شهر تولید کننده، درجه کیفی آن می تواند بر قیمت تمام شده تاثیرگذار باشد. اما از بین عوامل متعدد، نوع زرشک یکی از مهم ترین عامل هایی است که در قیمت آن اثر مستقیم دارد. قیمت زرشک پفکی درجه یک همیشه بالاترین قیمت را در میان سایر انواع زرشک دارا بوده  است. همچنین ارائه این محصول در بسته های بزرگ تر سبب می شود تا قیمت زرشک فله ای پایین تر از بسته های کوچک سوغات باشد. بسته بندی در بسته های کوچک باعث می شود که شرکت مربوطه محصول خود را با قیمت بیشتری در بازار، به فروش برساند. برای آشنا شدن با قیمت زرشک می توان با جستجوی ساده عباراتی مانند
زرشک بسته بندی ، زرشک فله ای و امثال این عبارات در فضای مجازی به انواع
سایت ها و مکان های فروش این محصولات غذایی هدایت شد که در آن ها
اطلاعات مفیدی راجع به انواع تفاوت قیمت های روز زرشک بسته بندی و فله ای
قرار داده شده است با مطالعه این اطلاعات می توان عواملی که موجب
تفاوت در قیمت روز انواع زرشک بسته بندی و فله ای شده است را پیدا کرد  و
در صورت نیاز و تمایل به خرید هر یک از این دو مورد گفته شده اقدام نمود
و از تخفیفات ویژه فروش نیز بهره کافی را برد .

خرید ارزان ترین زرشک اعلا قائنات

خرید ارزان ترین زرشک اعلا قائناتاگرچه تقریبا همه تولیدات زرشک و کشمش پلویی قوچان در خراسان جنوبی کیفیت بسیار خوبی دارند اما به اعتقاد خود کشاورزان منطقه، زرشک قائنات سرآمد آن هاست و بهتر از زرشک بیرجند است. البته باید گفت که قیمت این محصول در دو شهرستان مذکور با هم، چندان تفاوت بارزی ندارد و قیمت روز زرشک پفکی بعنوان بهترین نوع آن تنها بصورت جزئی آن هم به دلیل اختلاف در کیفیت آن است. اینکه بازار فروش در چه شهری واقع شده نیز در تعیین مبلغ خرید و فروش اهمیت بسزایی دارد. مثلا قیمت زرشک ۹۷ در بازار تهران با محصول مشابه آن در مشهد و شهرستان ها فرق دارد. فروش فله ای و یا بسته بندی شده نیز بسیار متفاوت است که هر دو نوع را می توان در بازارهای تجاری شهرهای بزرگی مثل تهران و مشهد با قیمت های متفاوت بدست آورد. مثلا قیمت زرشک پفکی در مشهد با قیمت آن در تهران و شهرستان های تولیدکننده فرق دارد که مطابق با عواملی که عنوان شد، کاملا طبیعی است.

تولید ززشک در بسته بندی متنوع

تولید ززشک در بسته بندی متنوعزرشک، محصول منحصربه فرد خراسان جنوبی است که در شرایط سخت با وجود گرما و
کم‌آبی مقاوم است. اکثر کشاورزان این استان به کشت زرشک مشغول هستند؛ اما
کم ‌توجهی مسئولان به این محصول و حمایت نکردن از کشاورزان سبب شده تا
ایران صادرکننده این محصول نباشد.یکی از مشکلات بزرگ در فروش زرشک، بسته بندی نامناسب آن است. زرشک یک محصول حساس در برابر نور و رطوبت است که اگر در بسته بندی درست نباشد، به سرعت رنگ و طعم خود را از دست می دهد. بیشتر برندهای تجاری کشور، از ویژگی های محصول خود و طرز نگهداری آن آگاه نیستند و  روش های بسته بندی آن را بخصوص در وزن های پایین، نمی دانند. همین امر باعث می شود که زرشک بسته بندی شده در کمتر از سه ماه و حتی کمتر سیاه شده و نه تنها از بازار بین المللی دوربماند، بلکه مشتری داخلی را نیز ناراضی کند. در حالی که اگر تولید زرشک در بسته بندی های متنوع کاغذی و مقوایی انجام شود، کوچکترین آسیبی به آن واردنشده و خصوصیات خود را حفظ می نماید.

در حالت فله از بسته بندی کارتن هایی با وزن بین ۵ تا ۱۲ کیلوگرم استفاده
می شود البته متداول ترین وزن برای کارتن های زرشک به تناسب نوع زرشک کارتن
های ۸ تا ۱۰کیلوگرمی می باشند.از ویژگی های این کارتن ها این است که
قابلیت عبور و مرور کامل هوا را دارند و از این طریق رطوبت نیز بین داخلی
ترین دانه های زرشک با محیط بیرون جابجا می شود.

حرارت این بسته ها از طریق رفت و آمد هوا بین داخل و خارج کارتن ها زرشک با
محیط برابر می شود و در انتخاب کارتن ها بسیار توجه می شود که از کارتن
های لمینت دار که منافذ آن بسته است استفاده نشود.

اطلاعات واردکننده و صادر کننده بر روی این کارتن ها بیشتر به صورت لیبل
چسبانده می شود چراکه امکان چاپ بر روی این کارتن ها با کیفیت بالا وجود
ندارد.

همچنین از ویژگی های دیگر این نوع بسته بندی این است که در کنار هزینه مناسب برای جابجایی و نگهداری نیز مناسب هستند.

امروزه برخی شرکت های صادرکننده زرشک توانسته اند با ایجاد بسته بندی های کارشناسی و زیبا گام های اولیه را در جهت حضور جهانی بردارند.

فروش فله ای زرشک در کشور

فروش فله ای زرشک در کشورزرشک به عنوان یکی از محصولات مورد توجه در مصارف رستورانی و خانگی همیشه رونق خود را داشته  و حضور واسطه ها را در مراحل فروش داشته است. زرشکی که در ابتدا توسط باغدار و کشاورز تولید می شود و مراحل جمع آوری، خشک کردن و سورت بندی را می گذراند، با قیمتی پایین توسط واسطه ها خریداری و پس از بسته بندی و تزئین با قیمتی بسیار بالاتر از خرید اولیه، به فروش می رسد. بنابراین کاملا طبیعی است که خرید زرشک فله بدون واسطه از کشاورز با خرید واسطه ای ان تفاوت چشمگیری در قیمت داشته باشد. در گذشته، امکان خرید مستقیم برای بسیاری از مصرف کنندگان، سخت و با موانعی همراه بود تا جایی که خرید از واسطه ها مساله ای غیرقابل اجتناب می نمود اما امروزه با خریدهای اینترنتی راه برای این رسیدن به این مقصود، هموار شده است و مشتریان از شهرهای مختلف ایران و حتی دنیا، می توانند سفارش خود را ثبت و دریافت نمایند. خرید و فروش فله ای زرشک در کشور بخصوص برای خریدهای عمده که از روش های کم هزینه حمل بار بهره می برد، بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

اگر شما هم به دنبال خرید زرشک خشک
پلویی هستید می توانید با مراجعه به مجتمع فروش انواع زرشک پلویی درجه یک
محصول مد نظر خود را پیدا کنید  و این محصولات را که دارای کیفیت بسیار
مناسبی هستند با نازلترین قیمت ها خریداری نمایید  و مورد استفاده شخصی و فامیلی خود قرار دهید و از میل کردن این محصول غذایی با ارزش غذایی
بالا لذت کافی را ببرید و از خواص بی نظیر و بسیار زیاد این محصول غذایی
استفاده کنید.

اگر در زمینه ای فعالیت دارید که به خرید و فروش انواع زرشک پفکی
خراسان مربوط می شود، می توانید با مراجعه به مراکز عمده فروشی این
محصولات غذایی لذیذ خرید خود را به صورت عمده انجام دهید و از تخفیفات ویژه
فروش عمده بهره مند شوید  و از این طریق سود قابل توجهی را از آن خود
کنید . هم چنین شما می توانید با فروش و در اختیار قرار دادن این محصول
غذایی البته با قیمت مناسب برای انواع مشتریان خرد از سود قابل توجهی نیز
از این طریق بهره کافی را ببرید تا بتوانید رضایت حداکثری مشتریان خود را
نیز جلب نمایید و روز به روز بر تعداد این متشریان اضافه کنید  و کسب و
کار خود را رونق چشم گیری ببخشید .

سایت خرید و فروش زرشک اعلا قائنات

سایت خرید و فروش زرشک اعلا قائناتخرید و فروش از تولید کننده آغاز و به مصرف کننده یا مشتری ختم می شود. اما همواره بین این دو، واسطه هایی حضور دارند که با عناوینی چون پخش کننده عمده، فروشنده کل و خرده فروشی فعالیت می نمایند. طبیعی است که در این حالت، همواره قیمت محصول دستخوش تغییر گردد.اما در حالتی که برای خرید یک محصول، واسطه ای در میان نباشد یا حداقل
واسطه ها فعالیت نمایند، شرایط برای خرید انواع محصولات مساعد تر می شود. با پیشرفت تکنولوژی و آگاهی مشتریان از امکانات موجود در بازار، علاقه به خریدهای غیرحضوری گشترش یافته است. گرفتاری های روزمره در دنیای امروز به افراد فرصت حضور در بازار را برای خرید تک تک ملزومات خود نمی دهد. مردم در تلاشند تا جایی که امکان دارد از منازل خود خارج نشوند و مایحتاج خویش را بصورت غیرحضوری سفارش دهند. خرید اینترنتی زرشک تازه نیز از مقوله های جدیدی است که وارد بازار مجازی شده است. سایت های متعددی به خرید و فروش انواع زرشک می پردازند و راه رسیدن محصول را از کشاورز و باغدار به سمت مشتری، کوتاه می نمایند. با یک بررسی کوتاه و نگاهی اجمالی به اینترنت می توان انبوهی از سایت های فعال در این زمینه را یافت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما