قیمت زرشک دانه اناری | مرکز فروش جدید ترین زرشک درجه یک

زرشک دانه اناری درجه یک از تولیدات شهرستانهای قاینات و زیرکوه می باشد.
زرشک دانه اناری درجه یک، محصول خشک شده زرشک قرمز است که پس از برداشت، خشک شده و دارای دانه های درشت و مرغوب و عاری از هر ناخالصی است.مهمترین مرحله فراوری زرشک، خشکاندن آن یعنی جدا سازی رطوبت اضافی از میوه تازه به منظور افزایش طول عمر نگهداری محصول می باشد.خشک کردن زرشک به منظور کاهش حجم ، جلوگیری از فساد در حین نگهداری محصول، افزایش راندمان بسته بندی و حمل ونقل می باشد. هدف فرعی خشک کردن زرشک این است که بتوان محصولی متناسب با مصرف آن تولید نمود.

قیمت زرشک دانه اناری بسته به نوع و جنس ان متفاوت می باشد. 

قیمت زرشک دانه اناری | مرکز فروش جدید ترین زرشک درجه یک

سفارش زرشک دانه اناری به صرت عمده

سفارش زرشک دانه اناری به صرت عمده

فروش زرشک به صورت عمده یکی از روش هایی است که فروشندگان این محصول، در سیستم فروش خود گنجانده اند. خریداران و مصرف کنندگان زرشک سعی می کنند از این روش برای خرید با صرفه تر زرشک استفاده کنند. زیرا از قیمت مناسب تری برخوردار است.
تمامی تولیدات در زمینه انواع محصولات غذایی و محصولات دیگر، از تولیدات ضروری محسوب می شوند و عدم تولید آن ها، به نفع هیچ کس نیست.
زیرا هم بازار و هم خریداران برای اهداف گوناگون، به آن ها نیاز دارند.
در زمینه تولید انواع محصولات غذایی، می توان زرشک را یادآور شد که در اکثر خانوار ها از ضروریات آشپزی به شمار می رود.

تولید کنندگان داخلی زرشک

زرشک، حاصل تهیه از گیاهی است که چوب آن به رنگ های مختلفی می باشد.
با تولید این محصول، کمک های شگرفی به افراد، اعم از مصرف کنندگان و فروشندگان، در زمینه های گوناگون خواهد شد.
این محصول، یکی از اجزای اصلی سفره ایرانیان به شمار می رود و همه با آن آشنا هستند.
انواع  زرشک تولیدی را می توان در این موارد نام برد:

  •  چوب قرمز رنگ
  •  چوب قهوه ای
  •  چوب زرد

ارائه کننده انواع زرشک دانه اناری

ارائه کننده انواع زرشک دانه اناریفروش انواع زرشک (تازه دان شده و شاخه ، اناری و پفکی) ممتاز با کیفیت همچون زرشک پفکی قائنات دستچین کشاورز بدون واسطه جهت ارسال به تمام نقاط کشور
زرشک خراسان جنوبی یکی از برترین محصولات ایران و حتی جهان می باشد . شما تجار و صادر کنندگان و رستوران دارن عزیز می توانید انواع مختلف زرشک را از ما بخواهید .
به هر میزان که شما خواسته باشید ما برای شما تامین می کنیم (۵۰ کیلو تا ۵۰ تن)
زرشکی که به شما عرضه میشود مطعمن باشید بدون واسطه و با کیفیت عالی و قیمتی مناسب بدستتان خواهد رسید چون دسترنج و محصول خودمان در باغات خراسان جنوبی است.

بهترین مارک زرشک ایرانی در بازار

بهترین مارک زرشک ایرانی در بازار

مهم ترین انواع زرشک درایران شامل: زرشک دانه اناری، زرشک پفکی و زرشک کوهی

زرشک دانه اناری : با فرارسیدن پاییز و زمانی که برداشت زرشک آغاز می شود، کشاورزان اغلب زرشک خود را به دو گونه از روی درخت می چینند. عده ای از کشاورزان زرشک را با خوشه اش جدا کرده و برخی دیگر زرشک را با شاخه از روی درخت برداشت می کنند. آن دسته از زرشک هایی که با خوشه از روی درخت جمع آوری شده اند، زودتر خشک می شوند که همان زرشک دانه اناری می باشد و بهترین زمان خرید این نوع زرشک، اوایل پاییز است.

زرشک پفکی : زرشک هایی که با شاخه از درخت جدا شده اند، به یک سوله یا انباری منتقل می شوند و حدود 3 الی 4 ماه زمان برای خشک شدن آن نیاز است. پس از سپری شدن این زمان و خشک شدن، زرشک حالت پفکی به خود گرفته که به آن زرشک پفکی گفته می شود. زرشک پفکی دارای ظاهری خوب و بازار پسند است و به بسیاری از نقاط دنیا صادرات آن انجام می شود.

زرشک کوهی : همانطور که از نام آن پیداست محصولی است که در کوه تولید می شود وکاملا ارگانیک است فصل برداشت این محصول با دیگر انواع زرشک یکی بوده اما فراوانی آن بسته به میزان بارندگی، نوع براشت و… است.

ناگفته نماند کشور ایران بزرگترین تولیدکننده زرشک در دنیا به شمار می رود که در این میان، استان خراسان جنوبی با در اختیار داشتن بیش از 90 درصد از اراضی زیرکشت این محصول، 95 درصد از زرشک دنیا را می تواند تولید کند.

و در آخر، یک زرشک با کیفیت مهمترین ویژگی که دارد، رنگ روشن آن است. زمانی که زرشک رنگش تیره باشد، این نشان ازکهنه و قدیمی بودن محصول دارد. پس از آن درشت بودن دانه های زرشک، عدم وجود مواد اضافی از قیبل شاخه، برگ، سنگ ریزه و شن و… نشان از مرغوبیت این کالای با ارزش است. بنابراین هنگام خرید زرشک باید به رنگ ، درشتی و عدم مواد اضافه در آن توجه کرد.

مشخصات زرشک خوب: 

زرشک مرغوب زرشکی است که بدون هسته بوده و هیچ گونه چروکی در پوستش نداشته و کاملاً رسیده، آبدار، سیاه و درخشان بوده و عاری از هر گونه آفت زدگی باشد. 

 

 

قیمت جهانی زرشک قرمز اعلا بر چه اساس تعیین می شود؟ آیا انواع پفکی و دانه اناری نرخ متفاوتی دارند؟ آیا محصولات خشک شده در قائنات جایی در بازار دارند؟

زرشک خشک به عنوان یک محصول ایده آل صادراتی بوده که قیمت آن در ایران تعیین می شود.

این محصول به دلیل این که در انحصار ایران است، تا کنون قیمت جهانی آن توسط مشتریان خارجی تعیین نشده است.

بیایید تا به صورت تیتر وار نگاهی بر پارامتر های موثر بر قیمت جهانی زرشک اعلا داشته باشیم:

  • میزان تولید در ایران
  • میزان صادرات زرشک به خارج کشور
  • نوع عرضه کالا (بسته بندی یا فله)
  • نوع زرشک (پفکی قرمز یا دانه اناری)
  • کیفیت محصول
  • و…

قاعدتا هر یک از پارامتر های فوق به تنهایی می تواند تاثیر زیادی را بر افت و خیر قیمت ها داشته باشد.

مرکز روش بهترین زرشک دانه اناری

مرکز روش بهترین زرشک دانه اناری

فروش زرشک دانه اناری در کشور

در کشور ایران انواع زرشک های دانه اناری به روش سنتی تولید می شوند. مراکز خرید این نوع زرشک که بهترین نوع از زرشک های درجه یک را عرضه می کنند در کشور متعدد می باشند. زرشک دانه اناری با کیفیت دارای ویژگی های زیر می باشد:

  • دارای رنگ روشن است.
  • بدون شاخه و برگ می باشد.
  • دانه ها خشک نباشد.
  • بدون کرم خورگی هستند.
  • خیس نباشند.

باغات کشاورزی موجود در کشور ایران مخصوصا خراسان جنوبی دارای سطح زیر کشت میوه زرشک می باشند. انواع زرشک های درجه عالی در کشور تولید می شود. تولید زرشک دانه اناری برای پاسخ به نیاز مشتریان داخلی و خارجی به صورت انبوه انجام می شود.

قیمت فروش زرشک معمولی

فروش زرشک ارزان قیمت  معمولی خراسان بسیار مناسب بوده به همین دلیل مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.
فروش نوع معمولی زرشک در سایت های اینترنتی با قیمت های بسیار ارزانی در اختیار خریداران قرار می گیرد.
نوع معمولی زرشک به دلیل قیمت بسیار ارزانی که دارد برای استفاده به عنوان افزونه غذایی بسیار مناسب است.
خرید عمده زرشک بر قیمت آن تاثیر داشته و هرچه خرید در حجم گسترده باشد قیمت نهایی فروش کمتر میشود
زرشک خراسان در نوع معمولی بیشتر مورد توجه خریداران می باشد. این زرشک دارای مرغوبیت مطلوبی است اما استقبال زیاد مردم به دلیل قیمت بسیار مناسب این زرشک است.

قیمت عمده زرشک دانه اناری

قیمت عمده زرشک دانه اناری

لیست قیمت انواع زرشک تولید شده در ایران

معمولا تمامی محصولات تولید شده در کشور اعم از انواع زرشک، دارای لیست قیمت فروش می باشند. قیمت زرشک دانه اناری را می توانید در سایت ها نیز جستجو کنید. برای بهبود عمل فروش انواع زرشک در کشور فروشنده ها لیست قیمت ها را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
آیا زرشک دانه اناری تولید شده در خراسان جنوبی، مشتریان خاصی در کشور دارد؟ مشتریان زرشک دانه اناری در کشور متفاوت هستند. معمولا در شهرهایی که در زیر نام برده شده است تقاضا برای خرید این نوع زرشک بسیا بالا می باشد.

  • تهران
  • مشهد
  • کرمان
  • یزد
  • اصفهان
  • بندرعباس
  • شهرکرد
  • همدان
  • اردبیل
  • کرج

بیشتر بخوانید: قیمت روز زرشک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما