قیمت زرشک پفکی | خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران

آیا میدانید قیمت زرشک پفکی در کشور چقدر است ؟  آیا شما با مراکز پخش و قیمت زرشک در بازار مشهد در کشور آشنا هستید ؟ آیا می دانید قیمت زرشک سال ۹۷ با چه میزان تغییر روبرو بوده است ؟زرشک به عنوان یکی از محصولات تولیدی در کشور در سبد غذایی ایرانیان جایگاه خاصی دارد . این محصول ظاهری شفاف و خوشرنگ دارد با طعم مطبوع با دانه های شبیه به یاقوت سرخ میباشد . زرشک در کنار زعفران برای تزیین انواع پلوها در غذاهای ایرانی به کار برده می شود . علاوه بر استفاده در غذاها زرشک خاصیت دارویی نیز دارد.  به عنوان یک ملین به کار برده می شود . قیمت زرشک پفکی | خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران

انواع زرشک خشک (Dried Barberry)

انواع زرشک خشک (Dried Barberry)زرشک خشک بی دانه (seedless dried Barberry) ایران یا همان زرشک پلویی از لحاظ کیفیت تجاری به دو دسته اصلی طبقه بندی میشود.

۱-زرشک خشک پفکی (Puffy Barberry)

۲-زرشک خشک دانه اناری (Anari Barberry)

کیفیت متفاوت دو دسته در شیوه خشک کردن زرشک تازه (Fresh Barberry) است.

البته گاهی زرشک زیرتالاری نیز به عنوان دسته سومی از زرشک خشک طبقه بندی می شود. زرشک زیرتالاری در واقع مخلوط دو نوع زرشک است و قیمت آن نیز بین قیمت زرشک های تولید شده مختلف است.

قیمت زرشک در بازار تهران

۹۵ درصد زرشک ایران و جهان در استان خراسان جنوبی تولید می شود. بیرجند و قاینات به عنوان شهرهای تولیدکننده اصلی زرشک هستند. اما سایر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، شیراز، اصفهان و تبریز از این دو شهر بسیار دور می باشند . در تهران اغلب مشتریان خرید عمده زرشک، این محصول را از میدان راه آهن – انبار نفت، میدان اعدام، بازار تهران یا خیابان و چهارراه مولوی خریداری می کنند. به علت وجود واسطه ها و کرایه حمل بالا، قیمتی که در بازار های تهران برای زرشک تعیین می شود نسبت به خرید عمده زرشک در شهرهای خراسان جنوبی ۱۵-۲۰ درصد گرانتر است.

حال سوال اینست که آیا باید مسیر طولانی تا خراسان جنوبی را طی نمود تا خرید عمده زرشک با قیمت و کیفیت مناسب را داشت؟

ما در بازرگانی آتما این سفر را برای کسانی که خرید عمده زرشک دارند، کوتاه نموده ایم. بازرگانی آتما با برند تجاری زرشک آبرام در بازار مواد غذایی فعالیت دارد. بازرگانی آتما سیستم خرید مناسب از کشاورز، آماده سازی زرشک، حمل ارزان و پخش بهینه در تهران را یکی کرده است. از این رو قیمت خرید عمده زرشک آبرام را بسیار پایین نگه داشته است. این تفاوت به گونه ای است که شما میتوانید حتی خرید عمده زرشک در تهران را ارزان تر از بنکداری های شهرهای بیرجند و قاین داشته باشید.

قیمت خرید عمده زرشک – دی ۹۷

قیمت خرید عمده زرشک - دی ۹۷آیا میدانید قیمت خرید عمده زرشک در سال ۹۷ چقدر بوده است آیا از قیمت انواع زرشک مانند قیمت زرشک فله و یا قیمت زرشک دانه اناری ایا قیمت زرشک سحرخیز با خبر هستید ؟ با توجه به اینکه زرشک به عنوان یکی از محصولات تولیدی داخل کشور می‌باشد بنابراین میزان تغییرات ارز روی قیمت آن تاثیر زیادی نخواهد گذاشت . در سال ۹۷ با توجه به تغییرات شدید ارز در کشور قیمت خرید عمده زرشک توسط تولید کنندگان آن تا حد زیادی ثابت ماند . امروزه نیز در بازار خرید عمده زرشک تولید کنندگان سعی میکنند قیمت آن را ثابت نگه دارند تا با این روش مشتری های دائمی خود را از دست ندهند . 

قیمت زرشک پفکی

قیمت زرشک پفکیآیا از قیمت جدید زرشک پفکی در کشور مطلع هستید ؟ آیا می دانید این محصول با چه قیمتی به این خریداران عرضه می گردد  بسیاری از کشاورزان که تولیدکننده این محصول با کیفیت در کشور هستند سعی می‌کنند یک محصول با کیفیتی را تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند . با توجه به اینکه کیفیت این محصول بالا بوده بنابراین قیمت آن نسبت به مدل های دیگر متفاوت است و همانطور که از نامش پیداست زرشک پفکی محصولی است بسیار شفاف و دارای دانه های درشتر می باشد . این خود عاملی است که قیمت آن نسبت به زرشکهای دیگر بالاتر باشد . 

تفاوت انواع زرشک

تفاوت انواع زرشکزرشک آب با توجه به اینکه انواع مختلفی دارند دارای تفاوت هایی نیز در ساختار خود هستند . به عنوان مثال بعضی از زرشکهای موجود در بازار به عنوان پفکی شناخته شده زیرا دارای دانه های درشت تر و شفافیت خاصی می باشد و این برمیگردد به نوع تغذیه درختی که از آن تولید شده است . اما بعضی از رشته‌ها هستند که دارای دانه های ریز تر و رنگ‌های تیره تر هستند . مثلا رنگ آنها از قرمز تیره تا جگری سوخته می باشد که در بازار فروش کمتری دارد و نسبت به زرشک پفکی قیمت آن کمتر است .  تفاوت زرشک یا بیشتر در دانه بندی و رنگ آنها می باشد . زرشک های درشت تر با دانه های شفاف تر کیفیت بسیار خوبی نسبت به زرشک های کوچکتر با دانه های تیره رنگ دارند ‌. 

خواص دارویی و غذایی زرشک

خواص دارویی و غذایی زرشکزرشک به عنوان یک ماده غذایی در کشور در تزیین بسیاری از غذاها و در پخت غذاها به کار برده می شود .  به عنوان مثال در زرشک برای پخت غذای زرشک پلو با مرغ استفاده می شود . زرشک در کنار زعفران و ترکیب شدن با آن شکل بسیار زیبایی به غذا می‌دهد.  علاوه بر خواص غذایی ، خواص دارویی نیز دارد از زرشک به عنوان کاهش دهنده فشار خون استفاده می شود همچنین از این ماده برای رقیق سازی خون نیز استفاده می‌شود . شما می توانید با خوردن آب زرشک صورت خود را زیبا و شفاف کنید . 

فروشندگان برتر زرشک در کشور

فروشندگان برتر زرشک در کشورفروشندگان مختلفی در کشور در زمینه تولید زرشک وجود دارند که سعی می‌کنند بهترین زرشک موجود در کشور را در اختیار مشتریان قرار دهند . فروشندگان برتر زرشک سعی می کنند با خرید زرشک های مرغوب از تولید کنندگان ، زرشک های با کیفیت را در بازار پخش کنند .خرید زرشک پلویی و خرید زرشک دانه اناری ازجمله زرشک هایی است که فروشندگان برتراز تولیدکنندگان آن خریداری می‌کنند . این زرشک ها که با توجه به کیفیت شان از مشتری بیشتری نسبت به زرشکهای دیگر برخوردار هستند .  برای اطلاع از فروشندگان برتر زرشک در کشور می توانید در گوگل آنها را جستجو کنید . 

پخش عمده زرشک در کشور

پخش عمده زرشک در کشوربا توجه به اینکه تولیدکنندگان بسیار زیادی در زمینه زرشک در کشور فعالیت می‌کنند پخش عمده زرشک در کشور نیز از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد فروش عمده زرشک در بسیاری از مراکز پخش این محصول صورت می گیرد . زرشک در بسته بندی های مختلف تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد . اما بخش بیشتری از زرشک در کشور به صورت عمده بین مصرف کنندگان پخش می گردد . 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما