قیمت زرشک | بازار فروش عمده زرشک ایران

قیمت زرشک به عوامل مختلفی بستگی دارد که یکی از این عوامل کیفیت و میزان تولید آن است که هر چه این محصول در بازار بیشتر باشدقیمت زرشک نیز بسیار مناسب تر خواهد بود. در سال گذشته به دلیل این که محصول بدست آمده از باغات خراسان جنوبی بسیار زیاد و با کیفیت بود باعث گردید که  قیمت زرشک 97 بسیار مناسب در اختیار دست مشتریان قرار گیرد.

قیمت زرشک | بازار فروش عمده زرشک ایران

تولید زرشک درجه یک در ایران

تولید زرشک درجه یک در ایرانبه جرات می توان گفت که خراسان جنوبی معروف ترین تولید کننده زرشک درجه یک در کشور ایران بشمار می رود به صورتی که توانسته علاوه بر تامین نیاز کشور محصولات تولیدی خود را به سایر نقاط دنیا نیز صادر نماید.
اما علاوه بر خراسان جنوبی تولید کنندگان دیگری نیز در زمینه تولید این محصول فعالیت می کند و هر کدام از این تولید کننده گان محصولات خاص خود را تولید می کنند اما می توان به صورت قطع گفت که نوع زرشکی که در خراسان جنوبی تولید می شود بهترین نوع می باشد.

قیمت زرشک درجه یک و کشمش پلویی طلایی را اگر از نمایندگی ها و مراکز معتبر عرضه کننده این محصول خریداری کنید هم می توانید یک محصول با کیفیت و همچنین با قیمت بسیار مناسب تر از سایر مراکز خریداری نماید.

لیست قیمت زرشک پفکی یک کیلویی

لیست قیمت زرشک پفکی یک کیلوییزرشک دارای انواع متفاتی است که می توان گفت زرشک پفکی بهترین نوع از این محصول پر خاصیت می باشد که در  خراسان جنوبی پرورش و تولید می شود. خراسان جنوبی به دلیل این که زمین های مناسب و آباد برای کشت و زراعت دارد توانسته است رکوردار تولید زرشک باشد.
می توان گفت طبیعی است هر تولید کننده مجصولی با کیفیتی را که تولید می نماید تمایل دارد برای رونق بخشیدن به کسب و کار خود و ارز آوری محصول تولیدی خد را به خارج از کشور نیز به عنوان یک کالای صادراتی درجه یک صادر نماید. زرشک نیز از جمله خشکباری است که به خارج کشور صادر می شود و همانطور که قبلا بیان شد زرشک پفکی به دلیل کیفیت بسیار عالی و درجه یک بودن می توان گفت از میان انواع زرشک ها گران ترین قیمت زرشک پفکی می باشد. اما باز هم می توان گفت عوامل دیگری بر قیمت صادرات یک محصول موثر است که عبارتند از:

  • کیفیت محصول تولیدی
  • میزان سفارش خریدار
  • بسته بندی محصول
  • میزان تولید شده محصول در سال
  • عرضه و تقاضای یک محصول

روش های استفاده از زرشک تازه

روش های استفاده از زرشک تازهبهتر است در فصل به دست آمدن زرشک از باغات این محصول را به صورت تازه مصرف نماید چرا که میوه تازه آن نیز دارای طعم و مزه بسیار دلچسپ را به غذا می دهد و همانطور که حتما می دانید ارزش غذایی آن بسیار بیشتر است. حتی شما می توانید زرشک تازه را تهیه کنید و آن را برای فصل های از سال که زرشک تازه در بازار وجود ندارد فریز نماید. همچنین از زرشک تازه علاوه بر این که در غذا ها استفاده می شود در انواع نوشیدنی ها و همچنین دسر ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

در بازار همانطور که گفته شد انواع زرشک های پرورشی وجود دارد اما هنگام خرید باید توجه داشته باشید که زرشک با کیفیت را خریداری نماید تا بتوانید از طعم و مزه این محصول پر خاصیت لذت ببرید. قیمت زرشک تازه با کیفیت نسبت به سایر محصولات بی کیفیت شاید اندکی بیشتر باشد اما می توان گفت که شما شاید هزینه بیشتری را \رداخت نموده اید اما توانسته اید محصول با کیفیت تری را خریداری کنید.

فواید شگفت انگیز استفاده از زرشک

فواید شگفت انگیز استفاده از زرشکزرشک می توان گفت از جمله محصول پرخاصیتی با دانه های قرمز کوچک است که به همین منظور در سفره های همه وجود دارد.

زرشک و کشمش پلویی ملایر دارای خاصیت درمانی و فواید بسیاری است که در ادامه به اختصار به چند مورد آن اشاره خواهیم نمود که عبارتند از:

  • درمان بیماری دیابت و چاقی
  • درمان سنگ کلیه
  • رفع بوی بد دهان
  • پیشگیری از سرما خوردگی
  • کاهش قند خون

سابقه استفاده از زرشک به دوران مصر باستان می رسد زمانی که ملکه و فراعنه از این گیاه به همراه تخم رازیانه برای درمانن بیماری طاعون استفاده می کردند. پس می توان به این نتیجه رسید که این محصول پرخاصیت را حتما باید در سفره غذایی خود قرار داد و از خواص آن بهره گرفت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما